Berenarya Yo olmuyor. Zaten ayrı ayrı olmayacaktı. Sağlık ocağında isim vardı. Aşı günü geçti burada değildik, vurduramadım. Sonra isim için uğradığımda hemşire isterseniz bacak aşılarını vurabilirim dedi bende olur dedim. Verem aşısı 2 haftada bir toplu, tek gün ve saatli olarak yapılıyormuş onu vurmadı o yüzden.
Kızım bebekken, onunda 3 tane aynı zamanda vurulmuştu. Yani normal endişe etmeyin. Bizim ki şans oldu biraz. 🥰