Ne korkmuştum bu aşıdan aşı anında ne yaparım sonrasında ne yaparım falan diye . Ama korktuğum kadar yokmuş bebeklerimiz çok güçlüler , küçük savaşçı onlar 🥰3 tane aşıyı aynı anda bana yapsalardı hala susmazdım 🤣 ilk önce sol kolundan vurdular tabi o an çığlığı bastı iğne çıkınca sustu😀 sonra sol bacaktan yine çığlık attı ıgne çıkınca sustu etrafı inceler saftirik kızım 🥰 diğer bacağından da aynı yaptı biraz daha bunda fazla aglıyacak gibi oldu hemen kucakladım sustu . Hemsıre eve gidince Parol verebilirsin dedi ateşi çıkmazsa ateş düşürücü verme dedi bugün hep atesı takip edin belki olmaz da dedi. Eve geldik besledim hemen uyudu sanırım uyutucu etkısı var aşıların . Şimdilik ateşi yok insallah hıc olmaz.yani annelerim korktuğumuz kadar degılmıs inanın 🥰