Deletedmom00881 homosapiens peofiline gir canım orda ismin yazıyor orays gir karşında ufak yuvarlak bişey çıkacak oraya tıkla karşıya yükle yazıyor ordan da galerine girip fotoğraf seç canım
Gari_de_Gari_45 Deletedmom00881 12:35 kalk Allah aşkına döndü yü çalıştırıp,kahvaltı sofranı toplaaaaaaa
Balkizlarim Deletedmom00881 Arada uygun buluyorum 4 de doğru cikiyorum biraz dolanıyorum öyle alıyorum 🤣💛
Deletedmom00881 Baakpnr- afiyet olsun aşkım tanıdım tabi ne yapıyorsun minik prensese kardeş düşünmeye başlamışsın 😍dün gördüm Postunu momda ama yanıtlayamadım askı aldım 😁😁🤣
Deletedmom8453 Fenty Fırında tavuklu karnabahar yapacam mercimek çorbası var dünden pilav var bir de. Bir de supangle yapayım dedim kocam sever 😂
ozi Deletedmom00881 12.38 şu kahvaltı fasli bitsede evi bir toplasam. Gezerek yemeyi ne zaman birakacaklar 🥴
Baakpnr- Deletedmom00881 oyyyyy evet kuzum yaaa doğru zaman ne zaman diye araştırmaya girdim 😀🥰 yaaa askıya mı aldılar :/ kim bulaştı kuzuma 👊🏻
Deletedmom00881 Balkizlarim akşama doğru daha uygun oluyor, ben pazara gitmeyi unuttum valla Bingöl kar soğuk bebekle çıkılmıyor
Deletedmom00881 Deletedmom8453 al benden de o kadar bu gün dondurucudan bişeyler çıkarıp şipşak pişirecem 😃
oksitosin Deletedmom00881 12.40 annemlerdeyim misafir var bebegimi sallıyorum bir yandan da acaba korona bulaşır mı diye kendi beynimi kemiriyorum