Beril51 işte sorun orda bıraksam uyumaz hayatta, kucağımda sallayarak uyutuyordum onda da rahat durmuyordu çok zordu, ayakta sallim dedim onuda istemedi, yoksa neden bu kadar uğraşayım ki, benim kızım uykusu çok olduğu halde 3 4 saatlik yolculukta bile uyumuyor