Beril51 hah işte ben de o yüzden kullanmak istiyorum uyudu mu uyuyor mesela uykuya dalması bizde bşraz sıkıntı çetrefilli, kullansak girer inşallah düzene ya şu an çok umutlandım tek sorun direnmesin uykuya aman yarabbi çok zorluyor çok çok iyi hatırlayorum daha 3 aylıkken bile 3 saat duruyordu ayakta uykusu olduğu halde