duyguarsddn25 Bende yeni kullanmaya başladım bebeğim 14 aylık ,doğduğundan beri uykuları kötüydü uykuya direniyordu uyumak istemiyordu,çok sık uyaniyordu. Doktoro bile gittim acaba altında bir sebep var mı diye ama birsey çıkmadı.normalde ilaç kullanmayı hic sevmem iyi birsey olmadiginida biliyorum ama çok yoruldum artık. Doktorada söyledim ben bu ilacı kullanıyorum zararı varmi diye birsey demedi ama gerek yok bebeği ilaca alıştırmaya dedi .ise yarıyor mu dersen uykuya dalmasini sağlıyor , normalde 2 saat süren uyutma çabalarım yarım saate düştü ama uykuda kalmasını sağlamıyor malesef .birkaç gün daha kullanıp bırakıcam zaten sadece geceleri veriyordum .