Minou yaa Bende çok duydum Dilruba hanımı. Danışmanlık ücreti pahalı diyorlardı ayıp olmazsa sorsam ne kadar ücreti acaba ? B n onun mayya tabletini ve çayını aldım bikacgundur kullanıyorum soru sorduğumda Instagram’da cevap verdi sağolsun. Danışmanlık da istiyodum ama ücreti pahalı diye duyduğumda kendisine soramadım hiç 🙈
Valla bişey soyliyim mi 7 aylık bebek bile var memeye dönen sabreder sen herşey yoluna girer inşallah 🤲🏻