Minou canım aynı Benim bebeğim çok kilo kaybetti ilk başta mamaya başladık. Şimdi mama bile yese kilo alımı yavaş diyo doktorlar. Bende bı emzirme danışmanına gidiyodum bu hafta mama yi azaltmaya başladık. Ama bebeğim çok huzursuz ve cişli bez sayısı da azaldı mamayı azaltinca. Çok suçlu hissediyorum kendimi bebeğimi aç birakiyomusum gibi geliyo.Yarin tartı kontrolümüz var kilo almış mi almamış mi bakcaz. Eğer kilo alımı yine düşükse galiba mamayi cogaltcam azaltma takıntısı mi birakcan. Çünkü gerçekten bebeklerimizin sağlığı yerinde olsun mutlu olsunlar da onlar naai istiyorsa öyle yapalim