Minou merhaba doğum sonrası hassasiyeti nedeniyle böyle hissediyorsunuz. Duygular allak bullak oluyor ilk aylarda. Bebeğinizin sizden uzaklaştığı falan yok aksine büyüdükçe daha da çok benimsiyor sizi. Emzirmeseniz bile sizin kokunuza,sesinize,sıcaklığıniza ihtiyacı var sizinde onunkine. Onun için en güvenli huzurlu yer sizin koynunuz. Bol bol ten teması yapın. Danışmanınız neler söyledi? Neler yapıyorsunuz meme reddine yönelik?