MinikPrensesannesii Prenses21 test yaptım negatif aşırı bi şişkinlik var ya 2 gündür niye olmadım hala çıldırmak üzereyim
MinikPrensesannesii arlaan bundan önce ki 2 adetim 10 ar gün erken olmuştu bu 10 günden fazla oldu gecikti
arlaan MinikPrensesannesii benimde öyle stres genelde etkiliyor bende şuan gecikme var korkum da var 8 ay önce sezeryan oldum da bir kaç gün beklicem amabende stres çok
MinikPrensesannesii arlaan benmde bu ay baya stresli geçti ya 2 defa test yaptım 3 gün arayla negatif ikiside olsa çıkardı illaki
MinikPrensesannesii surass of valla ya kendi kendime tribe girdim durduk yere acaba midem mi bulanıyo diyorm 😂😂
MinikPrensesannesii surass belirtimde yok off çatlıycam 😂aşırı sinirliyim gerginim şişkinlik var moralim bozuk yemin ederim sinir bozucu