fatma_erva MinikPrensesannesii Valla benim 1 ay gecikmişti hiçte şüpheye düşmedim ama 🤣 kendinizden eminseniz korkmayin rahat davrandım ben hiç kafaya takmadım ve 7 gün önce adet oldum 🙈 sizde takmayın olursunuz ins bebek istemiyorsanız tabi
MinikPrensesannesii Prenses21 yarın alcam bundan önceki 2 adetim de 10 ar gün erken olmuştu bu defa 2 gün oldu bitti daha olmadım
MinikPrensesannesii Prenses21 yok ya 2 tane var istemiyorum 😂😂 belirtim falanda yok ki 3 gün önce tek çizgi çıktı emziriyorm düzensiz belki de ondandır
MinikPrensesannesii fatma_erva istemiyoruz 😂ben baya stres yaptım ya bu ay eminim de işte insan tedirgin oluyo 😂
Makbule0101 Prenses21 lütfen bana da yardım ci olun doğum yapalı 5 ay 4 gün oldu daha reglu yani adet olmadım normal mi birde tüpleri kordoari baglattim neden olurmu cevap verirseniz okurum
Prenses21 MinikPrensesannesii soganin kbugunu yika sonra biraz suyla kaynat iliklasinca ic agzini ykmiyck sekilde 1 bardak ic biraz kotudur ama etkisi cok vr burnunu kapa ic bn oyle ypiyodum 😂
MinikPrensesannesii Prenses21 yok yapmayı unuttum sjjsjs uyumadan yapcam hemen oluyo mu kız ben 3 4 kere kaynatıp içicem sandım 😂
MinikPrensesannesii Prenses21 test yaptım negatif aşırı bi şişkinlik var ya 2 gündür niye olmadım hala çıldırmak üzereyim