Ewet bayanlar ben de aranıza katılayım aynen 5günde ben geciktim bugün test yaptım negatif nette şöyle bir baktım emzirme döneminde gecikmeler olabiliyor diyor🙈ki ben ikinci bebeği büyütüyorum 9 aylık olacağız ne ilkinde ne de bunda hiç gecikme olmamıştı stres tavan ama😢