ececeylin06 Sakın sakın Isparta yazmayın Yenişarbademli diye bir ilçesindeyiz berbat bildiğin köy sosyallik sıfır lojmanda kalıyoruz A101’den başka hiçbirşey yok ne kuaför ne başka birşey en yakın ilçeler 1 2 saat
Gnyasl ececeylin06 ispartada okudm ilcesnde hic sevmedm ztenn yazmayi dusunmedm bile dogudan ne farki var burdada A 101 sok bin var valla sozde bati yani Allah kolaylik versin canim insallah gönlüne gore biyer olur ilerde
Yusaydef Gnyasl canım biz Çorlu’dayız yaşam burada çok pahalı bilmiyorum belki Yunanistan’a Bulgaristan’a çok yakın olduğundan bi güzel gelip alışverişlerini yapıyorlar hersey de fiyatlar tavan Kiraya biz geçen yıl oturduğumuz için uygun ama çıkmış olsak 2 binden aşağı ev yok ama sosyal yaşantı açısından güzel denize parklara yakın doğuyu iple çekiyoruz bizdeeee
Gnyasl Yusaydef biyandan gezilcej sosyal biyer olsun istiyorm ama oralardada kiralr zorluyo maas burdaki gbi olsa aradadaki fark cok geliyo bana alistk belkide ondan kizim kuxuk ee iknciyide batida istiyorm iki cocukla bseylerde kismak lazmki onlara iyi rhat bi gelecek sunalm arabamiz var ev almk istyorm guder hep artiyo artik kismetimzde ne var gorucez
Barlasb10 Derya_nil biz geldiğimizde çarşı hep dutluktu 😅 ben 4 yıldır burdayım şu TOKİ’den evi bulana kadar canımız çıkmıştı
Derya_nil Barlasb10 valla bizde bu evi 3 ayda bulduk ama bulmasaydık keşke ev demeye bin şahit lazım 😂 yalnız çarşı bana göre hâlâ dutluk 😂😂😂
Esto24 Barlasb10 tekirdağ 8. Mekanize de görev yapıyor eşim merkezdeyiz çok rahat sosyalik güzel ama denetleme çok sorumluluğu çok oluyor eşimin
Barlasb10 Esto24 Tekirdağ’ı zaten sosyallik için istiyoruz burda hiçbir imkanımız yok en azından istediğimiz her yere yakın
Danerys Ankara’dan selam 👋🏻. Lojmanda oturmuyorum üsse yakın semtlerin birindeyim. Kiralar yüksek. Onun dışında imkanları güzel. Kalabalık, gri çok sosyal olduğum söylenemez
Barlasb10 Derya_nil maalesef ev çok sıkıntı bu bizim burda 2. Evimiz 😅 düşün işte sana şimdi böyle geliyor bir de o zamanlar ne kadar kötüydü şu an bu gelişmiş hali😬
Momkids Gnyasl merkezdeyiz canım ama eşim Çobanisa da çalışıyor aşırı yoğun ya ben böyle olaylı memleket görmedim