Gnyasl
Allah Kimseye geldiği yeri aratmasın amin🤭
Antalyadayız alışmam çok uzun sürdü. Merkeze bir saat uzaktayız ve ev sıkıntısı var. 🙄
İş açısından sezonda çok yoğun oluyor.
Sezon bitince biraz daha rahat.
Deniz, temiz hava çok güzel.
Klasik, doğuya giden sosyallikten batıya gitmek istiyor. Batıya gelen batıda doğuyu yaşıyoruz bari doğuya gidelim çektiğimize değsin diyor🤭
Bizim muhtemel çıktı inşallah ev götürülebilir yerlere düşeriz.😊 Hepimiz hakkında hayırlısı🥰