Bu yaz Amasyaya atandık ilk batı görevimiz olarak .en büyük artısı eşime görev çıkmaması .doğuda sürekli görev cikiodu.tabi batıda kiralar pahalı maaşlar düşüo geçim birz sıkıntı .eşim eğitim birliğinde görevli hiç memnum değil ama ben şehirden çok memnunum çok sevdim ve rahatım bı de iş bulursam süper olcak