PrensesAnnesi1 bende evliligimin ilk zamanlari tam olarak bunlari yasiyordum 🙈 kendimi gordum bi anda 🤣 sonra dedim napiyosun acaba yani boyle omur gecmez kendine gell bi koyverdm isler terse dondu 🤣🤣 tabiki zaman zaman tartismalar oluyor her evlilikteki gibi ama uzamiyor buyumuyor konusarak hallediliyor 🙏 kisa bi animiz da var hatta biraz uzun olcak ama anlatmadan duramicam 🤣 esim herkese iste benim ona cok duskun oldugumu herseyiyle ilgilendigimi bazen cok bunalttigimi falan soylemisti. Ablasina tatile gitmistik abla iki gun sadece izle dedim bunu duyunca. Birinci gun geldi banyo yapicam dedi kiyafet falan goturmedim sirtim agriyo dedi ovmadm sacini basini yapti hadi gez gel dedim 🤣🤣🤣 ikinci gun geldi yine bu tarz olaylar ve dayanamadi sen benimle neden ilgilenmiyosun neden bana karismiyosun zoruma gidiyo dedi ablasi ve ben yerlerdeydik 🤣🤣 ablasi ben anladim tmm dedi tum sulaleye soylemis tabi 🤣