Bu bence kaçan kovalanır ile ilgili değil. Mesela ben hep rahat bir insandım, evlenmeden önce de böyleydim özellikle yapmıyorum yani. Kimsenin çok üzerine düşmem, kimseye sen olmazsan yaşayamam hissini vermem.
Bence kadınların en büyük hatası anaç davranmak, her erkek denemez asla ama büyük bir bölümü eşlerinin onlara anneleri gibi davranmalarından hoşlanmıyor, eşlerinin 'kadın' olmasını istiyorlar. Siz demeseniz de başı ağrıdığında ağrı kesici alması gerektiğini biliyor zaten, kendine dikkat etmesi gerektiğini de biliyor. Anneleri değiliz biz bu adamların, böyle davranmamızı gerektiren bir durum da yok bence, eşek kadar adamlar sonuçta.
Bizim evliliğimizde rahat taraf benim mesela, üzerime çok düşen taraf o. Bunun sebebi de sadece benim rahat davranıyor olmam, üstüne bu kadar düşmüyorum. Hiç bir zaman kusursuz bir kadın olmaya çalışmadım, kalkayım işe gitmeden kahvaltı hazırlayım, aman evim boncuk gibi olsun, akşam geldiğinde yemeği hazır olsun telaşına girmedim, 2 yıllık evliyiz şimdiye kadar sabah işe gittiği günler 2-3 kez kalktım heralde, evim de hiç boncuk gibi falan değil ortalık darma duman, öyle çeşit çeşit yemekte yapmam, öyle vaaov yemeklerim falan da yoktur. Ama bunların hiç biri bana göre bir evlilikte olması gereken şeyler değil zaten, kadın saçını süpürge ediyor,karşılığında ne görüyor kocaman bir hiç.. Bunları yapmadığınız da gerçekten daha kıymetli oluyorsunuz.. Belki de sürekli onun için bir şeyler yapmadığım için daha kıymetliyim, bence bu işin formülü sadece rahatlık, kasmayın akışına bırakın.