Kizlar biz kadinlar olarak (bazi kadinlar olarak) kocalarimizin ustune cokmu dusuyoruz 🤦♀️ mesela ben eşim biraz gec kalsa nerde kaldin, yada biraz basi agrisa ay hemen agri kesici ic , kendine dikkat et felan cok onemsiyorum. Ama benim onu onemsedigim kadar o beni onemsemiyor. Biraz kacan kovalanir hesabi. Tamam benim kocam da beni seviyor ama ben hep daha ilgili , hep daha alttan alan , hep daha neseliyim esim oyle degil. Hep daha cok ilgiyi ben gosteririm . Sevdigine de eminim ama benim ona verdigim degeri o versin , o alttan alsn , o daha cok dusunsun istiyorum beni. Bunu nasil basarabilirim. Sizler nasilsiniz eslerinizle? 🙈😊 sohbet edelim😍