Bizzat çekilecek tırnağımı kurtardım ben basit bir yöntemle. Acısını çok iyi bilirim. Doktora yine gidin tabi de. Tırnağınızı sıcak suda 10 dk bekletip yumuşatın, sonra batık bölgeyi köşesinden kaldırın (küçük bir makasla yapmıştım ben), tırnak etine baskıyı kesecek ve adım atarken ayağınızı rahatsız etmeyecek kadar pamuk koyun batan yerin altına. Bu pamuk sayesinde tırnağınız batmaktan kurtulacak. Pamuk bazen düşebiliyor hemen yenisini koyun. Her gün de ayağınızı sıcak suya sokup tırnak yumuşayınca pamuğu mutlaka değiştirin. İki haftada benim balon gibi parmağım kurtuldu. 🥳