Zeyneppppce ikinci işlemde antibiyotik vermişlerdi kullandım öyle gittim işleme bu sefer de aynı durum vardı başka doktora gittim işlem yaptı ondan sonra antibiyotik kullanımı yapıyorum 1 2 gün biraz ayağına basarken zorlanıyorsun bence birinin yanında olsan senin içinde iyi olur sürekli bebek durmuyor senin ağrın oluyor zorda kalırsan yapabilirsin ama gerek yok dinlensin ayağında sonucta işlem oluyor basmaman gerekiyor