Zeyneppppce valla genel cerrahiye girmiştim ya hatırladığım kadarıyla 9 sene falan oluor benimki çok kötüydü doktor hatta kızmstı bana ayağın gidiodu dedi mosmor olmustu tabiki ilk uyusturdular ayağımı hic hissetmedim şimdi ayak parmagımdı benimkide kökünden çıkarmıyor tırnağı sağ kısmı batıksa sağ kısmın köküne kadar kesior tırnağısın tırnak kalıor derinin üstünde sonra kalan tırnakla eti dikti doktorum zaten işlem bu kadar ama ben dikiş atınca çok acı hisaetttim hatta ayağımı cektim iğne çıktı yerinden doktor napıosun sen demişti unutmuyorum zaten ondan sonra başka bi işlem yok eve geldim ayağımın üstüne başlamamı söyledi uzan sırt üstü ayağının atlına yastık koy falan dedi ama eve ille geldgm zaman uyuşukluk geçmişti nasıl agrıodu ayyy aglıodum Ağrı’dan küçüktüm bide sonra agrı kesicilerle durdum 3 günde toparladım biraz zorunlu süreç geleni bebeğiniz varsa ama asla ihmal edilmiyexek bi durum hemen olmanızı öneririm