Hayırlı sabahlar hanımlar vaktinde tırnak batığı sorunu yaşayanlar çözümü nasıl buldunuz? Ayak baş parmağım yan kısmından balon gibi oldu üstüne de basamıyorum. Evet bu kadar bekleyip hastaneye gitmemem kötü ihmalkarlik kabul ediyorum ancak diğer parmaklarımda da varken kendim sıcak suya sokup yumuşayınca çıkarıyordum bu da böyle geçer diye bekledim bide hastalık halı hazırda devam ediyor bebeğim küçük diye çok çıkmaya korktum açıkçası. Randevu da bulamadım yarın acile gidicem artık. Tırnağı hemen çekmezler dimi başına gelenler bilgi verebilir mi çok acı oluyor mu öyle durumda bebeğim varken korkuyorum açıkçası 🥺😔🙏