cicekbahcem neden bilmiyorum ama unuttuklarından değil bence, benim kızım da gel gel yapmayı öğrenmişti ilk günler çok yapardı çağır babayı çağır kediyi dememde hemen yapardı sonra bi anda kesti yapmayı dememe rağmen yapmadı baya bir süre bugün bir baktım kendi kendine kediyi görümce gel gel yaptı eliyle.