cicekbahcem benim bebegim 7 aya yaklasırken baba dedi ama bilincsiz söylğyolar sanırım bu sylarda sonra baba demeyi bıraktı simdi sürekli dede gel gel diyo gibi duyuyoruz biz 8 bucuk aylık. Bu aylards bi söyleyip bi unutuyolar bilincsiz cübkü babıldama dönemi oluyo sanırım. Bi söyler bi unutur annesi endise etme 💜