Mavi_deniz bizim kullandıgımız barfix cubugu koselerı lastıklı, yanlardan oturtup ortasındakı kucuk delıgı tornavıda ya da alyan ile sıktırarak sabıtlıyoruz. Sizdekı nasıl bır sey. Bu arada korıdor ıcın olanlardan buyuk barfix cubugumuz sadece hafif bi lastik izi oluyor cıkarınca. Duvara zarar vermıyor