gocebebirbayan bende tasinabilir olan salincaktan vardı cocugun oturdugu yer kumaştandı yatar pozisyonda duruyordu hep eltimindi eskiydi o yuzden hep arkasina binder yastik koyarak kullanmistij dik durabilsin cocuk diye. Sonra emzirmeyi birakinca hep ona yatirip sallamistim uyuturken gunduzleri kucgimda olup emmek istemesin diye cok isime yaramisti