Vera1810 evet o yonden cok ıyı, agırlıgı da yok. Bır de kancalara ıp baglayıp dugum attım barfıx cubuguna da ayrı ıp bagladım işime gelmedıgı anda kancadan cıkartıp kaldırıyorum. Cubugu acıp cıkarmama gerek kalmıyor🤗 sallanması parktakılerden daha guzel, parka gıtmesıne gerek kalmadı