Oykunil canım 3.au kontrolünde soyledı 4.ay tadıma gececgoz dıye. Anne sutu mama alıyordu fakat bu ay sütüm ciddi derecede azaldı doktora belirttim bunu fazlasıyla mama alıyor artık dedım oyuzden tadıma gecırıcem dedı gazı bızımde cok var kullanmadığımız ılac kalmadı ama gecmıyor bu yuzden de belki tadıma gecırıyor olabılır mama artısıda var cunku