Aysegl59- ikizlerim 32 haftalık doğdular ek gıdaya doğdukları günden başladm ben yani 5 aylık🙏🏻 Çok şükür hiç bir sorun yaşamadım .. çok sabır isteyen bir süreç🥰 rabbim bolca sabır versin ikizleeim şuan 32 aylık oldular kendileri yemklerini yiyo.. sana bi tavsiyem güzel anne direk ek gıdaya BLW yöntemi iie başla önünü bırak kendi yesin,, çok püre verme pütürlüye alıştır yoksa sonra çok zorlanırsın.. ben direk blw başladm hiç korkmadim tam tersi cesaret verdim ikizlerime.. blendırde bişeyler yapmaya üşendiğim için direk pütürlüye alıştrdm blw yaptım ve şimdi de mükafatını görüyorum çok şükür🙏🏻🥰