frambuaz Oykunil yok canım kabız degil sütte verıyorum ben ama mama daha cok verıyorum belkı oyuzden sut alınca daha uzun surede kaka yapıyormus ya
Ogretmennnnn_____ frambuaz anladım canım doktor en iyisini bilir tabi benşm de 3 buçuk aylık oğlum var ve 4 aya girerken çalışmaya başlayacağım o yüzden erken ek gıda olayı düşünüyorum araştırıyorum 🤗
frambuaz Ogretmennnnn_____ erken ek gıdaya gecen cok var artık 180 gun bilgisinin eskide kaldıgını soyluyor doktorlar
iremferdi Aysegl59- 36.haftada 2680 doğdu, yaşıtlarının kilosuna vs ulaştığı için doktorumuz 5 ay 20 günlükken başlattı