_anneyim randevu bulmak zor ama sürekli takip ettim ama tabi bir de benim gebeliğim riskliydi beni perinatoloji bölümüne sevk ettiler onun hastası kadın doğuma göre daha az oluyordu sadece riskli gebeliklere baktıkları için doktor çok fazla net konuşuyordu biraz disiplinliydi ama iyi ki de ona gitmişim 29.haftada acilen doğuma aldı beni 1 gün bile bekleseydim bebeklerimi kaybedecektim dediğim gibi belki acil olduğu için hiç bir şey anlamadım kadındoğum ekibi çocuk doktoru Yenidoğan uzmanı ve ekibi girmiş hepsi ameliyata sancım vs de olmadığı için ameliyat olup çıkmış gibiydim ama Yenidoğan yoğunbakım çok çok iyi 2 ay küvezde kaldı bebeklerim ve orada çok güzel baktılar