Aysecela benre eskişehirdeyim 3 ay önce özelde sezaryen oldum. Hamileliğimde devlet gittim başlarda ne randevu bulabildim ne sıra üstüne üstlük doktorlar 5 dk muayne edip gönderiyorlar çocuğun durumu iyi mi kötü mü anlamadım bile. İlk gittiğim doktor kalp atışı yok dedi ona kalsa aldırcaktım evladımı böyle bir rezillik görmedim şehir hastanesinde 3 farklı doktor gezdim o kadar ilgisizler ki. Anlayamıyorum özele gerek yok demenizi. Normal doğum yapan arkadaşlarım saatlerce tek başlarına sancı çekmişler psikolojim bozuldu diyor arkadaşım bi elini tutan olmamış yakınlarını almamışlar. Bilmiyorum cidden size iyi insanlar denk gelmiş sanırım ne mutlu size