AyPerisiVeGokPrensininAnnesi AntiFilozof Evet bastırıldı. Eğer bastirilmazsa sorun. Büyük kan pıhtıları tıkıyorr. Saglik için ya bastırılarak ya da kum torbası koyarak yapılıyor. Devlet Hastanesi’nde bastırıldı. İkinci doğum özelde oldu onda da kum torbası kondu mesela. ☺️
Letitbit AntiFilozof sezeryandan sonra bastirilarsa dikisler acilir,neden bastiriolar??Ben cts oldum sezeryan sadece sicak kum torbasi koydular
nelmali AntiFilozof normal dogum icin cabalarken bastırdılar hatta doktoru dövdüm sanırım o ara kaburgalarımı kıracaksın diye tam hatırlamıyorum ama sezaryene aldiklarinda genel anestezi verildi o kısmı hiç bilemiyorum dogumdan sonra kum torbası koydular ama
Badwolf Normal doğumda da sezeryan doğumda da bastiriliyor doğum esnasında bu doğal bir şey. Ben devlette oldum bazı doktorlar yaptırıyor bazıları yaptırmıyor doğum sonrasında. Bana bastirdilar mi hatırlamıyorum vallahi ama galiba bastirdilar.
Rumeysa28 AntiFilozof doğum bittikten sonra neden karnına bassınlar onu diyorum yok bunu diyorum yok manyak mı onlar
Cereninkuzusu3011 AntiFilozof Antalya eğitim araştırma Hastanesi’nde zorunlu spinal sezeryan oldum evet karnıma bastırdilar.