Ben de sezeryan oldum pis kan çıksın diye saatte bir gelip bastırıp çıkardılar ama ya iki yada üç defa sanırım. Bebeğim şu an 51gunluk. Hepsi geçiyor canım merak etme ben 4gun kalktım yemek yaptım 20.gun temizlik yaptım 😂 sezeryanla ilk bı hafta zor sonrası kolay 👍