Merhaba çok geçmiş olsun. Bende bastırma yapmadılar yalnızca kum torbası koydular. O da ağırdı ama tabiki elle bastırma gibi olmaz 😥 Allah kolaylık versin hemen geçer inşallah. Kulunç dediğiniz de ya spinalin etkisidir ya da ameliyathane soğukluğu ve doğum stresi ile kendimizi çok kasıyoruz ondan da olabilir. Ben doğumdan sonra boyun tutulması yaşadım, doktorlar strsten dediler ama anestezi yüzünden oldu, asla hareket edemedim on gün çektim ölüm gibiydi Allah kimseye yaşatmasın. Dikloron iğne aldım bir kaç kez iyi oldum. İnşallah sizde bir an önce iyi olursunuz 🙏