Mucizemmmmmm geçmiş olsuna o kulunç girme hissini bende yaşadım maalesef hatta onun etkisiyle nefes almakta çok güçlük çektim iki gün oksijenle nefes alabildim ve etkisi rahat 1 hafta sürdü. O batma hissi ve nefes almada zorluk çekmeyi yaşamaktan ne ameliyat acısını hissettim ne baş ağrısını hissettim beni en çok o zorlamıştı. Doktorum kaburgaya kan birikmesinden dolayı o oluyor demişti ve balon şişirme egzersizi verdi onu yaptıkça rahatladım tavsiye ederim çok geçmiş olsun 🌸