Bugün gidip 3 kutu mamayı iade ettim. Menşei İrlanda olanlar yani elecare ve alimentum harici normal similaclar da tehlike yok demişler ama yine de gönüllü olarak kullanmayın her ihtimale karşı diye açıklama yapıldı benim denemediğim bir sma kalmıştı onu aldık bugün. İnşallah kabız yapmaz. Bahsettikleri bakteri fabrikada çıkmış ama ellerinde olan mamalarda çıkmamış fabrika böyle açıklama yapmış kısacası herkes başka bir şey söylüyor ama benim midem bulandı bir kere hem zor oluyordu almak bizim için oturduğumuz yerde e bebek yoktu.