Petitebeauty cnn-48 ya seri no bende niye hep aynı yanlış yere mi bakıyorum acaba kutunun neresinde Bi foto atar mısınız bende hep 99 ile başlıyor
cnn-48 Nnnaaa alerjik mama mi normal mi canim valla duyan duymayana iletsin Allah yardimcin olsun suan hicbir pozitif teste rastlanmamis ama ne kadar dogru orasini bilemeyiz artk
cnn-48 baloglusss iade olursa bende ederim 29’bizimde ama niye geri çağırılmıyor sadece alerji mamalarindami bu durum onu anlamadim ben
cnn-48 baloglusss cok guzel ozetlemissin canim aynen öyle ama abbout mamalar icinde gecerli yaziyor bizim abbout ve seri no 29’ile baslamasina ragmen geri cagirilmadi
Essmt Allah kahretsin bu mamayı bebeğim 2 aylıktı ondan hastanede yattık 😔 asla asla almayın inanın aslında hazır mamadan sa inek sütü verseydim dedim o zamanlar neler çektim bebeğim elimde gidecekti rabbim kimseye yaşatmasın
Essmt cnn-48 ilk önce hiip mama alıyordum sonra maalesef pahalı gelmeye başladı ve mama değişikliği yapayım dedim smilac aldım daha uygundu 😔 ve o mamadan sonra oldu kakası değişmişti ağlama krizleri huzursuzluk en son zaten acilde bulduk kendimizi
cnn-48 Essmt bizim kakada kullandığımızdan beri yeşil ve sürekli agliyor ben kakasını hep mama kullandığımızdan diye yorumluyorum huzursuzlukta acaba mamayi reddetmek istiyordu ben mi anlamadım