cnn-48 Similac kendi resmi sitesinde 22-28 seri numaralari olan mamalar toplatılıyormuş bilgisi olan bilem varsa yaza bilir mi cok tedirgin oldum suan size linki nasil atabilirim herkes bunu konuşuyor suan
Kayrammoms cnn-48 evet canım bende duydum ve daha sabah mama siparisi vermistim hemen iptal ettim baska mamaya gecmek istiyorum artık bu mamayi verirken icim gercekten rahat olmucak sanırım
oksitosin cnn-48 evet böyle bie durum varmış gercekten artık bebegime korka korka mama veriyorum çünkü bebek mamaları cronobacter açısından hep risk altındaymış zaman zaman oluyormuş böyle, nasıl, güvenecegim çok üzgünüm keşke bir alternatifi olsa:(
Petitebeauty cnn-48 neden nasıl bana detaylı söyler misiniz biz aylardır similac kullanıyoruz korktum şimdi haberim de yoktu
Balkupum2505 cnn-48 sabahtan beri olabildigince her yerde paylasmaya calisiyorum bu konuyu 😢 insallah kullananlar bi an once duyarlar
Nazenin87 https://www.similacrecall.com/us/en/product-lookup.html bu siteye mamanızın seri nosunu yazın çıkan yazıyı google dan çevirin Türkçeye
cnn-48 Nazenin87 az önce yaptım geri çağırılmadi fakat bizimde seri numaramiz 29 ile başlıyor 22-37 arasi deniyor niye ozaman öyle çıktı endiseliyim
cnn-48 Kayrammoms bizde bugun iki kutu aldık iadesi olur mu acmadim daha e bebekten almıştım bende kullanamam artik ve seri no 29 ile basliyor bizim fakat genede sorun yok cikiyor anlamadim bu isi
cnn-48 oksitosin aynen suan bende yeni öğrendim belki duymayanlar olur diye post açtım sütümüz olsa mamaya gerek duymayiz ama içimde hep kuşku olacak malesef bizim ☹️
cnn-48 Petitebeauty instagramdan eleleannelige adresine gidin orda tüm detay yazili ve google www.similacreall.com adresinden mama seri nosunu yazip kontrol edin kendi resmi sitesi açıklama yazmış
Nnnaaa Bende similac kullanıyorum ve seri noyu yazdığımda geri çağrılıyor. Meme reddimiz var sütüm çok az geliyor sabaha kadar nasıl besleyeceğim şimdi
Turunckafam Nnnaaa alerji maması ise doktorunuza ulaşın yada açik hasttaneye gidip sorun başka mama için uygun olan bir sürü alerji mama var . Eğer normal mama similac ise açık ezcane bulup başka bir mama alın. Aç tabiki kalamaz üzüldüm 🥺
Balkupum2505 Petitebeauty ay hic bilmiyorm bacim kullanmadigim icin.. kulkanan bi arkadas varsa yorumlarda ina sorabilirsin
Balkupum2505 Goksuderenberen evet bacim similac mamadan bebeklere bakteri bulasiyormus ve toplatiliyor
Nnnaaa Goksuderenberen İnstagram alerjibebek sayfasında hikayesine bakabilirsin. Çok tedirginim bende kullanıyorum ikinci kutum bitmek üzere. Bu zamana kadar verdim ya bir sorun olursa