Bebeğim 1 ay 8 günlük oldu. 15 gün yoğunbakımdaydı biberona alışmış… Emmiyor o yüzden. Ağzına zar zor alıyor 2 çekiyor çığlık kıyamet. Hastanede sağmaya başladığımda 2 Göğsümden süt toplamda 30 ml geliyordu başlarda, şimdi hala 2-3 saatte bir sağım yapmama rağmen şuan 2 göğüsten 5 ml anca geliyordur, bitmek üzere… Bol Su içiyorum, incir, ceviz, bol tahin pekmez, malt içeceği, rezene çayı vs vs vs… Pompa mı yaramadı bana anlamadım ki ? Gerçekten o kadar uğraşmama rağmen sütümün azalması çok koyuyor… Olmayınca olmuyor bazen galiba ya :( Kendimi çok çaresiz hissediyorum. Anne sütü her bebeğin hakkıymış, sütüm gelmiyo diyene inanmayacakmışsınız istese gelirmiş falan… Olmuyor işte yani niye vicdan azabı çektiriyor ki bu insanlar birbirlerine…