Bluebirdmoms28 Efemin_Annesi her zamanki gibi evdeyiz 🤣eşim çalışmıyor ama izinli günlerinde evden dışarı çıkmak istemiyor, zorlayıncada olmuyor malesef bende evde takılıyorum 🤣
balpetegimmmm Efemin_Annesi yapıldı kahvaltıdan sonra mutfak dolabı silinecek ev baştan aşağı süpürülüp silinicek kuruyan çamaşırlar toplanıp katlanacak yenileri makineye atılacak ütü yapılacak 😂 çok keyifli bir haftasonu 😲
Cookie Efemin_Annesi Önce vefa bozacısına sonra Bebek sahilinde boğaz havası almaya 😍 Tabi eşim ani karar değiştirmezse 😂
Nik_mik_yok Efemin_Annesi ablama kahvaltıya gitmeye hazırlanıyorum . Sonra birlikte teyzeme gideceğiz. Yarına Allah kerim buluruz gezecek biyer😁
aysenurbahadir Efemin_Annesi bugün arkadaşımın nişanı yarın eşimle anneme ziyaret ordan da alışveriş 😊
maysa-19 Efemin_Annesi bizde bu hafta emzik operasyonu var.onve babasıyla bı konuscaz sonra emzik aklına gelmesin diye Allah ne verdiyse oynatcaz geczdircez
S-oy Efemin_Annesi ben bugün evdeyim çamaşır yıkıyorum bir yandan temizlik yapıcam akşama da enerjim kalırsa ütü yapcam yarın eşim izinli yarın kuzenine kahvaltıya gidicez tüm gün orda geçer pazartesi iş var mağlum bugün o yüzden tüm işlerimi halletmeğe çalışıyorum
Balarisi_melisEla Efemin_Annesi suan kek börek felan yapiyorum çocukları alip parka gidicez ordan ablama oturmaya😉😊
elifmom2 Efemin_Annesi evde kaka değiştirme ce yapcam tek ektivitem cünkü eşim izin yapmamsızın calısıyor 😂
AytenMina Efemin_Annesi Bugün eşim calısıyor aksamda gec gelecek o yüzden bende yakın arkadasımı caya cagırdım. Cay kısır kek günü 😂 yarın eşim annemlerle bişeler yapalım dedi henüz plan belli değil
thecamellia Efemin_Annesi eşim sadece pazarları izinli ama bu akşam çocu alıp arkadaşlarımza gidicez galiba plan değişmezse yarında evdeyiz büyük ihtimal bebeğimiz daha 4 aylık pandemiden dolayı pek dışarı çıkarmıyoruzhavalar bi tık daha ısınsın anca o zaman
Esleminannesi28 Bugun yinee cocuk iş derkennn… uyku saatini dört gözle beklerkenn… Uyuduktan sonra hemen uzanıp bi kahve yapıp dinlecem derkenn… İç sesim :kalk dolap içlerini onar ne oturması diyor 😏