Efemin_Annesi bugun en yogun günüm🥴 kizlarim kursa gitti,gelecek yemek yiyecekler ozel ders hocalari gelecek o da aksam 9 gibi bitiriyir. Bu arada ben de yemek yaptim utu yaptim,evi dip bucak supurdum toz aldim,silmeye takatim kalmadi onu birazdan yaparim.bebegimi yikadim kendim de🤭 simdi azicik uyuyan oglumun yaninda uzandim. Pazar gunleri sabah erkenden evden cikip gec donuyoruz,bu yuzden her isimi cumartesi bitirmis olmaliyim. Yarina bakalim rota nereyi gosterirse😁