lalbg bizde ayın 30 u muydu neydi pazar günüydü doğum gününe gittik salı günü eşim hasta oldu grip şeklinde kaç kere dedim git test yaptır diye ağzıma burnuma çubuk sokturmam benim bişeyim yok dedi perşembe günü sabahtan akşama kadar oğlum ağladı ateşledi vs. Akşamında acile götürdüm oğlumu herşeyi normal bi tek boğaz kızarıklığı vardı ilaçlar işe yaradı hemen iyileşti pazar günü ben öyle bi vücut ağrısıyla uyandım ki oturamıyorum yatamıyorum yemek yiyemiyorum acile gittim doktorla görüştüm ağrı kesici iğne ile kendime geldim pcr testi yaptım pozitif çıktım eğer eşim test yaptırsaydı beni dinleyip ne çocuğum hasta olacaktı ne ben 😠😠😠 bende 3 sene olmadım olmadım 2 hafta önce bende oldum öyle kötü bişey ki evladıma yaklaşamıyorum sarılamıyorum uyurken bile maske taktım aman oğluma bulaşır risk almayayım diye hep maskeli durdum nefes alamadığım zaman balkona çıktım soluklandım pozitif çıktım ama neyseki çok şükür hafif atlattım sadece burnum su gibi akıyordu arada hapşırıyodum normal grip gibi atlattım evladıma 2 maske ve elimi güzelce yıkayarak yaklaştım emzirirken ona bile bakamadım kafamı çevrili tuttum 🙄😭