Zey6 pinterestten o konsepte göre yapılmış doğum günlerine bakıyorum. O resimlere göre bende kendim neler yaparım onu tasarliyorum. Balonların renklerine vs karar verip internetten sipariş veriyorum. Geri kalan süslemeyi de Eva kağıtlarla yada fon kartonlariyla yapıyorum. Mesela cup cakelerin üstüne takmak için küçük kucuk renkli Mickey mouse çıktıları alıp kurdanlara yapıştırıp öyle takmıştım,pipetlere aynı şekilde. Pastayi koyacağım standı da pastadan biraz geniş ve pasta kadar yüksek yapmıştım kartondan ve şeker hamuru ile kaplmistim maket gibi oldu ve sanki iki katlı pasta gibi durmustu. Direk konsepte göre kartondan iki katlı pasta yapıp şeker hamuru ile kaplayıp susleyebilirsiniz çoğu bu şekilde maket pasta yapıyor zaten.