Haftaya yapacam bende kendim süslicem evli balonlar helyum gazı aldım. Yazılar var bir yaşına kadar olan resimleri asacm hera çekilmiş ikramlık daha düşünmedim bundan fazlasına da gerek yok bence anlamıyor etmiyor zaten kendi keyfim için de fazla masrafa girmeye gerek yok ilerde aklı erdimi ozaman yaparım birşeyler