Annem-33 benim bebeğim de öyleydi. Küvetine suyu doldurup elim ile ısısını kontrol ettiğimde sıcaklığı güzel geliyordu Meğerse eldeki ısı hissi gerçek sıcaklığı hissettirmez imiş bunu zamanla öğrendim. Bebeğim suyun sıcaklığının aslında yüksekliğinden ağlıyormuş. Su, karın bölgeme temas edince anladım