Kızlar daha önce annem yikadi 2 kez ben yikadim ağlamamıştı..Bugün suyu babasi ayarladı iyi gibiydi ama yikadikca agladi ..Yıkama işlemini bıraktık ciyak ciyak avazı çıktığı kadar agladi..Babasi bornozuna sarıp sakinleştirmeye çalıştı öyle giydirdim.. Ben şaşırdım kaldım ne oluyor diye 😞Nerde yanlış yaptım bilmiyorum..Annemin öğrettiği gibi yikamistim.Oda ısısı iyiydi klima bile actim dogalgazli odada..Şimdi uyuyor ama ağlaması kulaklarımda:(