Annem-33 Deletedmom484545 bunu bu şekilde yapan anne değildir..Ben her zamanki gibi yikadigim halde neden agladi diye sordum..Olabildik e dikkat ettiğim halde ?
Danlacann Annem-33 altımıza havlu serdim biz kaymadık da cocuk kucağıma kucağıma tırmandı korkudan anlamadım yaa 😑 sanırım musluk sesinden korktu..elinden kaymaz ins altınıza kalın bisey ser otur öyle dene
aybikreis Annem-33 Ağlayabilir ya o kadar suya sokmuşsunuz keşke 2 dakika devam edip yıkasaydınız. Yüzüne su gelince ağlıyorlar. 3,5 yaşında oğlum hala deli gibi ağlar canını alıyolar sanki. Bir süre sonra ağlamalarına alışıyorsun 😂
Yagizmomyy Annem-33 kuzum önce yarı doyur sonra soyarken sev onu temas et hep hafif sudan elini yüzünü göbeğini islat sonra yavaş yavaş yika
luciferrr Annem-33 başlarda bnde öyleydm suyu sevmiyordr belki korkmayın suyun ısısında sıkıntı yoksa bişey olmamıştr zamanla alışırsınz.. Ben küvete düşürdüm Bi keresinde filesiz yıkamıştm bide o gün 2 3 gün kendime gelemedim düşürdüm diye ama şimdi şapır şupur yıkıyorm😅😅
Nislina Annem-33 canım olabilir neden üzülüyorsun elbet olur öyle şeyler her zaman yıkanmaktan mutlu olmayabilir neden kendini suçluyorsun onu çıkar aklından ki bidaha yıkadığında korkmayasın tekrar aynısı olacak diye
Anesanne Annem-33 ben de oğlum iki aylık olduktan sonra banyoda kucağımda yıkıyorum. Dizlerime lif seriyorum üstüne yatırıyorum. Merak etmeyin hiç kaymıyor hatta küvette yıkamaktan daha kolay bence. Bi demeyebilirsin en azından
Dilaylaa Olabilir çok normal ama odada iki kişiyle yıkamak büyük zahmet . Ben üzerimi çıkarıp bir havluyla onuda kucağıma alıp duşa giriyordum hem ten tene temas oluyor hemde çok kolay bir şekilde duş alıp çıkıyorduk 😅 ❤️
Ipegim Annem-33 yok ne kadar kilosu olacak ki filesiz olmaz kaliteli alın düşmez ben 1 yaşına kadar yıkadım neredeyse
Badeninannesi1 Annem-33 aç olabilir,uykusu olabilir,huysuz bir anında olabilir.Benim de çok başıma geldi .Üzülmeyin.Sadece doğru zamanı bulmak gerekiyor banyo için sanırım🥰