Mavisimbenim öyle mi ciddi bi sıkıntı yoktur umarım😔 aslında doğru söylüyorsunuz ben memorial şık ve rahat bir hastane olduğu icn götürüyorum iki çocukla hic yormuyor ama doktorumuz hic te arkadaşlarımın ali aybar için anlattığı gibi değil soru sorunca sıkılıyor bizden mehmet emin bey hemde çok az hastası var memorialin ,zaten ondan kolayıma geliyor… hemde ben 600 tl den aşağı çıkmıyorken arkadaşım 110 tl fiş kesiyormuş. Doktorundan çok memnun. Tahlillerde en fazla 30 40 tl tutuyormuş.