Arkadaşlar bendee bugün sultan hastanesinde ali aybar a gittim.bende paylasayim Suan kendime çok kızgınım bu kadar zamandır paramı çöpe atmışım gerçekten. Memorialde bu tetkikleri yaptıysam 1000 liradan aşağı çıkmazdım net.evet memorial lüks bir hastane sultan hastanesi öyle değil. Çocuğa buhar verecem acil de yer kötü malesef konfor yok.devletten 2 tık daha iyi ve 150 tl tuttu herşey .Fakat doktor on numara.ben akşam cocuk çok oksurunce evde buhar vermiştim ali bey muayene eder etmez buhar mi verdiniz dedi ben şok tabi🙄 maskelemissiniz ciğerlerini duyamıyorum dedi bu beni su an yanıltır dedi .yarin buhar vermeden tekrar getirin dedi .yani ilgisi bilgisi en önemlisi insanlığı çok güzel bi doktordu.ben içeri giriyorken çıkan hasta dedi ki hocam biz bir fiş kestik ama diğer çocukta öksürüyor onunda ciğerlerini dinlermisiniz yoksa bi tane daha fiş keselim mi.bana dua da lazım eşime ve çocuklarıma dua edin dedi. Eşime dedi yaa☺️☺️